Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY PRO VZDĚLÁVACÍ AKCE, PRAVIDELNOU ZÁJMOVOU ČINNOST (KROUŽKY A KURZY), ZÁŽITKOVÉ VEČERY, SEMINÁŘE A DALŠÍ

dále „obchodní podmínky“

Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky vymezují a upřesňují práva a povinnosti poskytovatele vzdělávacích mimoškolních služeb (dále jen „poskytovatel“) a účastníka vzdělávání (dále jen „klient“). Veškeré smluvní vztahy se řídí právním řádem České republiky. Vztahy, které nejsou těmito obchodními podmínkami upravené, se řídí zejména vyhláškou o zájmovém vzdělávání (vyhl. č. 74/2005 Sb.), dále pak občanským zákoníkem (zák. č. 89/2012 Sb.), zákonem o obchodních korporacích (zák. č. 90/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (zák. č. 634/1992 Sb.).

Identifikační údaje poskytovatele


Mgr. Marta Sojková
Vochov 3, 33023 Nýřany
IČ 02146401
a

Ing. Michaela Endresová 
Meduňková 377/41, 30100 Plzeň Lhota
IČ 21996181

dále jen “pořadatel”.

 Obecná pravidla konání akcí

  1. Tyto podmínky se týkají pouze placených akcí, na které je třeba předchozí přihlášení; nejsou tedy volně přístupné veřejnosti. Veškeré akce, není-li určeno jinak, se konají na adrese Vochov 3, 330 23: SojkAtelier, který Mgr. Marta Sojková, IČ 02146401 provozuje.
  2. Rozsah nabídky lekcí, kurzů, zážitkových akcí a večerů včetně jejich ceny, je dán aktuální nabídkou pořadatele v době objednané služby.
  3. Termíny a časy jednotlivých akcí jsou uveřejněny a aktualizovány na webových stránkách www.malovanisvinem.cz, dále také na facebookových a instagramových profilech. Změny budou rovněž rozesílány na zadaný email či telefon přihlášeného účastníka. Účastník je povinen tyto aktuální informace průběžně sledovat a s případnými změnami se včas seznámit
  4. Nabídka kurzů a dalších akcí, které pořadatel pořádá, naleznete na webových stránkách (www.malovanisvinem.cz) či v místě konání (Vochov 3) a v němž akce většinou probíhají či v jiných propagačních materiálech. Tyto informace však nejsou závazným návrhem na uzavření smlouvy; tím je až potvrzená přihláška na akci ze strany pořadatele (emailem, sms zprávou).
  5. Předmětem smluvního vztahu je závazek pořadatele zajistit poskytnutí služeb dle parametrů uveřejněných v nabídce a tomu odpovídající závazek účastníka zaplatit za poskytnutí těchto služeb pořadatele sjednanou cenu. 
  6. Objednatel přihlásí na akci pouze takového účastníka, který je schopen se akce plnohodnotně účastnit a nepotřebuje individuální a nadstandardní péči či podmínky. V případě účasti na akci Malování s vínem přihlásí pořadatel pouze účastníka staršího 18 let. 

Přihlášení a platba

  1. Účastník je na akci přihlášen po potvrzení objednávky (z e-mailu, telefonicky) písemnou formou (email, sms).
  2. Objednateli vzniká po přihlášení povinnost uhradit poplatek za akci tak, aby pořadatel částku obdržel nejpozději do termínu zahájení akce. 
  3. Objednatel je povinen uvádět na přihlášce pravdivé a úplné údaje, v opačném případě není pořadatel povinen zajišťovat služby, k nimž jsou tyto informace potřeba. Pořadatel neodpovídá za nedohledání nebo opožděné dohledání platby, která neměla všechny náležitosti. 
  4. Do doby, do níž není za účastníka uhrazen poplatek, může dát pořadatel přednost jinému zájemci, který zaplatil za akci dříve. O této skutečnosti uvědomí pořadatel objednatele a vztah mezi nimi se tím považuje za skončený. 
  5. Okamžikem, kdy pořadatel obdrží od objednatele platbu za akci, rezervuje se účastníkovi místo na akci; pouze v případě, že již byla kapacita akce mezitím naplněna, má objednatel právo zvolit si jiný volný termín či požadovat vrácení poplatku. 
  6. Cena konkrétních akcí pro jednotlivce (nikoli firemní zakázky) zveřejněná na webových stránkách www.malovanisvinem.cz, je platná v době objednání akce, pokud není dohodnutá odlišná částka. 
  7. Cena kurzu je splatná do 7 dnů od potvrzení přihlášky účastníka na akci nebo nejpozději před začátkem akce, podle toho, jaká skutečnost dříve nastane a nebude-li oběma stranami dohodnuto jinak. 
  8. Částku je možné zaplatit převodem na účet pořadatele. Není-li do konce termínu částka za akci zaplacena, je pořadatel oprávněn odmítnout účastníkovi poskytování služeb, až do uhrazení příslušné částky.

Obecná pravidla

  1. Předmětem smluvního vztahu je závazek pořadatele zajistit poskytnutí služeb dle parametrů uveřejněných v nabídce a tomu odpovídající závazek účastníka zaplatit za poskytnutí těchto služeb pořadatele sjednanou cenu. 
  2. Přihlášením na akci účastník stvrzuje, že se v plném rozsahu podrobně seznámil s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami, a že s nimi bez výhrad souhlasí. Tyto podmínky tvoří nedílnou součást uzavřené smlouvy o poskytování služeb. 
  3. Přihlášením na akci dále účastník stvrzuje, že je mu dostatečně znám jeho zdravotní stav, přičemž tento zdravotní stav mu ani částečně nebrání ve využití služeb pořádající organizace. 

Povinnosti účastníka

  1. Účastník je povinen se při účasti na akcích řídit pokyny pořadatele či jiných osob poskytujících služby účastníkům na straně pořádající organizace.
  2. Během účasti na akcích je účastník povinen chovat se slušně, dodržovat zásady hygieny i slušného chování, nesmí narušovat průběh akce a ostatní účastníky a respektovat Všeobecné zásady BOZP. 
  3. Pokud se účastníkovi během akce zhorší jeho zdravotní stav natolik, že není schopen pokračovat v programu, musí tuto skutečnost oznámit pořadateli či lektorovi a ukončit svoji účast na dané akci.
  4. Pořadatel důrazně doporučuje všem účastníkům, aby s sebou nepřinášeli vyšší finanční částky či jiné cennosti. Účastník je povinen si své věci hlídat, za jejich ztrátu či poškození nenese pořadatel žádnou odpovědnost. 

Účast dětí na akcích

  1. Osoby mladší 18 let se nemohou aktivně účastnit akcí Malování s vínem. Jedinou výjimku tvoří děti do jednoho roku (např. v šátku u matky), které svou přítomností nebudou narušovat průběh akce. Přítomnost takto malého dítěte je však třeba předem konzultovat s pořadatelem.
  2. V případě úrazu v době konání akce, je účastník oprávněn neodkladně o této skutečnosti informovat pořadatele.

Odpovědnost za škodu 

  1. Účastník odpovídá za škodu, kterou způsobí pořadateli nebo jiné třetí osobě v souvislosti se svou účastí na akci. 
  2. Pořadatel odpovídá účastníkům za škody na zdraví či majetku, pokud byla tato škoda způsobena pořadatelem či úmyslně nebo v důsledku nedbalosti.
  3. Pořadatel neodpovídá za škody na zdraví či majetku, které si účastník způsobí úmyslně, z neopatrnosti, nedbalosti či přeceněním svých fyzických sil.
  4. Pořadatel nenese odpovědnost na škody na zdraví či majetku, které vzniknou účastníkovi kvůli nedodržování bezpečnostních či jiných pokynů pořadatele.

 Odstoupení od smlouvy ze strany pořadatele

  1. Pořadatel má právo odstoupit od smlouvy o poskytování služeb v případě, že okolnosti nezávisle na jeho vůli mu znemožňují poskytování služeb v dohodnutém i náhradním termínu. V tomto případě má účastník nárok na vrácení zaplacené ceny kurzu, či jeho nevyčerpatelné části, pokud dojde ke zrušení dlouhodobějšího kurzu až v průběhu konání tohoto kurzu. Smluvní strany se mohou rovněž dohodnout na poskytnutí jiné náhradní služby.
  2. Poskytovatel může v případě konkrétní aktivity stanovit minimální počet účastníků. Pokud počet účastníků nedosáhne této hranice, je poskytovatel oprávněn aktivitu nezahájit či zrušit.
  3. Pořadatel je oprávněn odstoupit od smlouvy o poskytování služeb z důvodu hrubého porušení povinností účastníka plynoucích z těchto Všeobecných obchodních podmínek nebo z uzavřené smlouvy.
  4. Pořadatel je oprávněn vyloučit z účasti na akci účastníka, který opakovaně a hrubým způsobem porušuje své povinnosti plynoucí z těchto podmínek.
  5. V případě zásahu vyšší moci nemá poskytovatel vůči klientovi žádné povinnosti ani závazky. V případě ukončení aktivity předčasně z důvodu vyšší moci nemá klient nárok na vrácení zaplacené ceny za aktivitu.
    • Za vyšší moc se považují války, občanské nepokoje, vyhlášení výjimečného či nouzového stavu, živelné katastrofy, pandemie a podobné situace. Za vyšší moc se dále považuje i omezení činnosti poskytovatele v důsledku změny zákona či jiného legislativního opatření nebo zánik poskytovatele rozhodnutím jeho zřizovatele, pokud ten nestanoví jiný způsob vypořádání závazků poskytovatele.

Odstoupení od smlouvy ze strany účastníka

  1. Účastník má právo okamžitě odstoupit od smlouvy o poskytování služeb v případě hrubého porušení povinností pořadatelem plynoucích z těchto Všeobecných obchodních podmínek či z uzavřené smlouvy o poskytování služeb. Účastník má pak nárok na vrácení zaplacené ceny kurzu či ceny jeho nevyčerpané části, pokud dojde k odstoupení až v průběhu kurzu.
  2. Účastník má právo odstoupit od smlouvy o poskytování služeb. V tomto případě má účastník právo na storno poplatky a to v takovéto výši:
    1. Částka za kurz se nevrací, pokud dojde k odstoupení 14 a méně dní před pořádáním akce. Lze však za sebe vyslat náhradníka – v tomto případě se zaplacená částka převádí na další možný termín kurzu, jiný kurz nebo se vrací na účet účastníka dle domluvy. 

Ochrana osobních údajů

  1. Informace o zpracování osobních údajů účastníků akcí pořádaných Mgr. Martou Sojkovou a Ing. Michaelou Endresovou a souhlas se zpracováním osobních údajů tvoří samostatný dokument, který je k dispozici na stránkách www.malovanisvinem.cz.

Závěrečná ustanovení

  1. Objednatel přihlášením na akci prohlašuje, že byl s Podmínkami seznámen, rozumí jim a souhlasí s nimi. Tyto podmínky jsou k dispozici na www.malovanisvinem.cz.