Obchodní podmínky
OBCHODNÍ PODMÍNKY PRO VZDĚLÁVACÍ AKCE, PRAVIDELNOU ZÁJMOVOU ČINNOST (KROUŽKY A KURZY), ZÁŽITKOVÉ VEČERY, SEMINÁŘE A DALŠÍ
dále „obchodní podmínky“
Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky vymezují a upřesňují práva a povinnosti poskytovatele vzdělávacích mimoškolních služeb (dále jen „poskytovatel“) a účastníka vzdělávání (dále jen „klient“). Veškeré smluvní vztahy se řídí právním řádem České republiky. Vztahy, které nejsou těmito obchodními podmínkami upravené, se řídí zejména vyhláškou o zájmovém vzdělávání (vyhl. č. 74/2005 Sb.), dále pak občanským zákoníkem (zák. č. 89/2012 Sb.), zákonem o obchodních korporacích (zák. č. 90/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (zák. č. 634/1992 Sb.).
Identifikační údaje poskytovatele
Mgr. Marta Sojková
Vochov 3, 33023 Nýřany
IČ 02146401
a
Ing. Michaela Endresová
Meduňková 377/41, 30100 Plzeň Lhota
IČ 21996181
dále jen “pořadatel”.
Obecná pravidla konání akcí
- Tyto podmínky se týkají pouze placených akcí, na které je třeba předchozí přihlášení; nejsou tedy volně přístupné veřejnosti. Veškeré akce, není-li určeno jinak, se konají na adrese Vochov 3, 330 23: SojkAtelier, který Mgr. Marta Sojková, IČ 02146401 provozuje.
- Rozsah nabídky lekcí, kurzů, zážitkových akcí a večerů včetně jejich ceny, je dán aktuální nabídkou pořadatele v době objednané služby.
- Termíny a časy jednotlivých akcí jsou uveřejněny a aktualizovány na webových stránkách www.malovanisvinem.cz, dále také na facebookových a instagramových profilech. Změny budou rovněž rozesílány na zadaný email či telefon přihlášeného účastníka. Účastník je povinen tyto aktuální informace průběžně sledovat a s případnými změnami se včas seznámit
- Nabídka kurzů a dalších akcí, které pořadatel pořádá, naleznete na webových stránkách (www.malovanisvinem.cz) či v místě konání (Vochov 3) a v němž akce většinou probíhají či v jiných propagačních materiálech. Tyto informace však nejsou závazným návrhem na uzavření smlouvy; tím je až potvrzená přihláška na akci ze strany pořadatele (emailem, sms zprávou).
- Předmětem smluvního vztahu je závazek pořadatele zajistit poskytnutí služeb dle parametrů uveřejněných v nabídce a tomu odpovídající závazek účastníka zaplatit za poskytnutí těchto služeb pořadatele sjednanou cenu.
- Objednatel přihlásí na akci pouze takového účastníka, který je schopen se akce plnohodnotně účastnit a nepotřebuje individuální a nadstandardní péči či podmínky. V případě účasti na akci Malování s vínem přihlásí pořadatel pouze účastníka staršího 18 let.
Přihlášení a platba
- Účastník je na akci přihlášen po potvrzení objednávky (z e-mailu, telefonicky) písemnou formou (email, sms).
- Objednateli vzniká po přihlášení povinnost uhradit poplatek za akci tak, aby pořadatel částku obdržel nejpozději do termínu zahájení akce.
- Objednatel je povinen uvádět na přihlášce pravdivé a úplné údaje, v opačném případě není pořadatel povinen zajišťovat služby, k nimž jsou tyto informace potřeba. Pořadatel neodpovídá za nedohledání nebo opožděné dohledání platby, která neměla všechny náležitosti.
- Do doby, do níž není za účastníka uhrazen poplatek, může dát pořadatel přednost jinému zájemci, který zaplatil za akci dříve. O této skutečnosti uvědomí pořadatel objednatele a vztah mezi nimi se tím považuje za skončený.
- Okamžikem, kdy pořadatel obdrží od objednatele platbu za akci, rezervuje se účastníkovi místo na akci; pouze v případě, že již byla kapacita akce mezitím naplněna, má objednatel právo zvolit si jiný volný termín či požadovat vrácení poplatku.
- Cena konkrétních akcí pro jednotlivce (nikoli firemní zakázky) zveřejněná na webových stránkách www.malovanisvinem.cz, je platná v době objednání akce, pokud není dohodnutá odlišná částka.
- Cena kurzu je splatná do 7 dnů od potvrzení přihlášky účastníka na akci nebo nejpozději před začátkem akce, podle toho, jaká skutečnost dříve nastane a nebude-li oběma stranami dohodnuto jinak.
- Částku je možné zaplatit převodem na účet pořadatele. Není-li do konce termínu částka za akci zaplacena, je pořadatel oprávněn odmítnout účastníkovi poskytování služeb, až do uhrazení příslušné částky.
Obecná pravidla
- Předmětem smluvního vztahu je závazek pořadatele zajistit poskytnutí služeb dle parametrů uveřejněných v nabídce a tomu odpovídající závazek účastníka zaplatit za poskytnutí těchto služeb pořadatele sjednanou cenu.
- Přihlášením na akci účastník stvrzuje, že se v plném rozsahu podrobně seznámil s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami, a že s nimi bez výhrad souhlasí. Tyto podmínky tvoří nedílnou součást uzavřené smlouvy o poskytování služeb.
- Přihlášením na akci dále účastník stvrzuje, že je mu dostatečně znám jeho zdravotní stav, přičemž tento zdravotní stav mu ani částečně nebrání ve využití služeb pořádající organizace.
Povinnosti účastníka
- Účastník je povinen se při účasti na akcích řídit pokyny pořadatele či jiných osob poskytujících služby účastníkům na straně pořádající organizace.
- Během účasti na akcích je účastník povinen chovat se slušně, dodržovat zásady hygieny i slušného chování, nesmí narušovat průběh akce a ostatní účastníky a respektovat Všeobecné zásady BOZP.
- Pokud se účastníkovi během akce zhorší jeho zdravotní stav natolik, že není schopen pokračovat v programu, musí tuto skutečnost oznámit pořadateli či lektorovi a ukončit svoji účast na dané akci.
- Pořadatel důrazně doporučuje všem účastníkům, aby s sebou nepřinášeli vyšší finanční částky či jiné cennosti. Účastník je povinen si své věci hlídat, za jejich ztrátu či poškození nenese pořadatel žádnou odpovědnost.
Účast dětí na akcích
- Osoby mladší 18 let se nemohou aktivně účastnit akcí Malování s vínem. Jedinou výjimku tvoří děti do jednoho roku (např. v šátku u matky), které svou přítomností nebudou narušovat průběh akce. Přítomnost takto malého dítěte je však třeba předem konzultovat s pořadatelem.
- V případě úrazu v době konání akce, je účastník oprávněn neodkladně o této skutečnosti informovat pořadatele.
Odpovědnost za škodu
- Účastník odpovídá za škodu, kterou způsobí pořadateli nebo jiné třetí osobě v souvislosti se svou účastí na akci.
- Pořadatel odpovídá účastníkům za škody na zdraví či majetku, pokud byla tato škoda způsobena pořadatelem či úmyslně nebo v důsledku nedbalosti.
- Pořadatel neodpovídá za škody na zdraví či majetku, které si účastník způsobí úmyslně, z neopatrnosti, nedbalosti či přeceněním svých fyzických sil.
- Pořadatel nenese odpovědnost na škody na zdraví či majetku, které vzniknou účastníkovi kvůli nedodržování bezpečnostních či jiných pokynů pořadatele.
Odstoupení od smlouvy ze strany pořadatele
- Pořadatel má právo odstoupit od smlouvy o poskytování služeb v případě, že okolnosti nezávisle na jeho vůli mu znemožňují poskytování služeb v dohodnutém i náhradním termínu. V tomto případě má účastník nárok na vrácení zaplacené ceny kurzu, či jeho nevyčerpatelné části, pokud dojde ke zrušení dlouhodobějšího kurzu až v průběhu konání tohoto kurzu. Smluvní strany se mohou rovněž dohodnout na poskytnutí jiné náhradní služby.
- Poskytovatel může v případě konkrétní aktivity stanovit minimální počet účastníků. Pokud počet účastníků nedosáhne této hranice, je poskytovatel oprávněn aktivitu nezahájit či zrušit.
- Pořadatel je oprávněn odstoupit od smlouvy o poskytování služeb z důvodu hrubého porušení povinností účastníka plynoucích z těchto Všeobecných obchodních podmínek nebo z uzavřené smlouvy.
- Pořadatel je oprávněn vyloučit z účasti na akci účastníka, který opakovaně a hrubým způsobem porušuje své povinnosti plynoucí z těchto podmínek.
- V případě zásahu vyšší moci nemá poskytovatel vůči klientovi žádné povinnosti ani závazky. V případě ukončení aktivity předčasně z důvodu vyšší moci nemá klient nárok na vrácení zaplacené ceny za aktivitu.
- Za vyšší moc se považují války, občanské nepokoje, vyhlášení výjimečného či nouzového stavu, živelné katastrofy, pandemie a podobné situace. Za vyšší moc se dále považuje i omezení činnosti poskytovatele v důsledku změny zákona či jiného legislativního opatření nebo zánik poskytovatele rozhodnutím jeho zřizovatele, pokud ten nestanoví jiný způsob vypořádání závazků poskytovatele.
Odstoupení od smlouvy ze strany účastníka
- Účastník má právo okamžitě odstoupit od smlouvy o poskytování služeb v případě hrubého porušení povinností pořadatelem plynoucích z těchto Všeobecných obchodních podmínek či z uzavřené smlouvy o poskytování služeb. Účastník má pak nárok na vrácení zaplacené ceny kurzu či ceny jeho nevyčerpané části, pokud dojde k odstoupení až v průběhu kurzu.
- Účastník má právo odstoupit od smlouvy o poskytování služeb. V tomto případě má účastník právo na storno poplatky a to v takovéto výši:
- Částka za kurz se nevrací, pokud dojde k odstoupení 14 a méně dní před pořádáním akce. Lze však za sebe vyslat náhradníka – v tomto případě se zaplacená částka převádí na další možný termín kurzu, jiný kurz nebo se vrací na účet účastníka dle domluvy.
Ochrana osobních údajů
- Informace o zpracování osobních údajů účastníků akcí pořádaných Mgr. Martou Sojkovou a Ing. Michaelou Endresovou a souhlas se zpracováním osobních údajů tvoří samostatný dokument, který je k dispozici na stránkách www.malovanisvinem.cz.
Závěrečná ustanovení
- Objednatel přihlášením na akci prohlašuje, že byl s Podmínkami seznámen, rozumí jim a souhlasí s nimi. Tyto podmínky jsou k dispozici na www.malovanisvinem.cz.